גם בחגים, תירוש של יקבי כרמל!

עפר גדנקן No Comments on גם בחגים, תירוש של יקבי כרמל!

מדי שנה, לפני תקופת החגים, משפ' ג' מפתח תקווה עורכת קניות לקראת החגים. הילדים מתלווים לקנייה כדי לעזור ולהשתתף בהכנות. וכך, בכל פעם שבקבוק תירוש כרמל נכנס לעגלת הקניות, הילדים מגיבים בתרועות שמחה ושואלים "מה, גם בחג יהיה לנו תירוש?"

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

טעם השבת, גם בחג: ההכנות לחגים בעיצומן, וכך גם משפ' ג' מפתח תקווה עורכת את קניותיה לקראת תקופת החגים הקרבה. מדי שנה, כאשר המשפחה עורכת קניות לקראת החגים, הילדים מתלווים כדי לחוות את ההכנות ואף לסייע להורים להביא דברים מהמדפים. ובכל פעם שמכניסים לעגלת הקניות את בקבוקי התירוש של יקבי כרמל, הילדים חוגגים. "הם רגילים לקדש על תירוש המקורי של כרמל מדי שבת", מספר אבי המשפחה, "ולכן הם מופתעים כאשר גם בחג אותו טעם מוכר ילווה אותם ושואלים אותי האם גם בחג יהיה להם תירוש".

תירוש המקורי של יקבי כרמל הינו חלק בלתי נפרד מטעם השבת והחג. איכותו נובעת מתהליך הייצור המוקפד, בחירת זני הענבים בהתאם למסורת היקב והטעמים הנוסטלגיים שמלווים בחדשנות. סדרת תירוש מציעה מגוון טעמים, כולל תירוש אדום, תירוש לבן, תירוש רוזה ותירוש אדום ולבן מבעבעים. התירוש מיוצר מ-100% ענבים ללא תוספות מים או סוכר.

כעת, עם התקרב החגים, תירוש המקורי של יקבי כרמל מפאר את שולחנות החג עם אותם טעמים מוכרים ואהובים שמלווים את השנה כולה עם חוויית טעם מעוררת השראה בכל לגימה. סיפורה של משפ' ג' ממחיש היטב את האהדה שיש לתירוש בקרב הציבור, כולל הילדים הקטנים, לטעמים שמלווים את סעודות השבת והחג כבר עשרות שנים.

סדרת תירוש של יקבי כרמל הינה בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות